سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
نظام ارزیابی و رتبه‌بندی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران به تصویب رسید

سند نظام ارزیابی، ارزشیابی و رتبه‌بندی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران از سوی روسای هیات امنای این انجمن به تصویب رسید. در صورت تصویب نهایی این سند توسط مسوولان دفتر امور چاپ وزارت ارشاد، این طرح اجرایی شده و ارزیابی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران آغاز خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ ایران، سند نظام ارزیابی، ارزشیابی و رتبه‌بندی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران در جلسه مشترک روسای هیات امنا و هیات مدیره و اعضای کمیته تشخیص دوشنبه ۱4 مردادماه بررسی و تصویب شد. 

نظام ارزیابی شامل یک آیین‌نامه و مجموعه شاخص‌ها و معیارهایی است که بر اساس آن می‌توان ابتدا پیشکسوتان را تشخیص داد و در مرحله بعد، درباره چگونگی قدردانی از آن‌ها تصمیم‌گیری کرد. 

این سند که برای نخستین‌بار تدوین می‌شود در جلسه مسوولان انجمن پیشکسوتان با چالش‌های متعدد بررسی شد و در نهایت به تصویب رسید تا برای بررسی دیگری با مشارکت دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این وزارتخانه ارسال شود. 

در جلسه نهایی انجمن، نظام ارزیابی دچار تغییر خاصی نشد و موارد آن پذیرفته شد اما این به معنی پایان کار نیست و این سند مهم و حساس، یک مرحله دیگر برای بررسی و تصویب دارد، بدین ترتیب که این بار، جلسه مشترک دفتر امور چاپ و انجمن پیشکسوتان به بررسی نهایی اقدام خواهند کرد. 

در این باره، پیشنهاد شده است که گروهی از کارشناسان دفتر امور چاپ و انجمن پیشکسوتان به طور مشترک سند مذکور را بررسی کنند و در صورت رفع هر گونه ابهام یا نقص، سند مذکور طی مراسمی به امضای دفتر امور چاپ وزارت ارشاد و انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ ایران برسد و اجرایی شود. 

در صورت تصویب نهایی این سند توسط مسوولان دفتر امور چاپ وزارت ارشاد و انجمن پیشکسوتان، این طرح اجرایی شده و ارزیابی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران آغاز خواهد شد. 

این اقدام در راستای طرح بزرگ شناسایی و ساماندهی پیشکسوتان صنعت چاپ ایران اجرا می‌شود که با حمایت وزارت ارشاد در حال پیگیری است. 

در صورتی که دفتر امور چاپ طبق برنامه و تا مدت یک هفته نظر خود را مشخص کند، مسوولان در کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد و توضیحات لازم در‌باره طرح ساماندهی پیشکسوتان و نظام ارزیابی پیشکسوتان خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها