دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
اسامی راه‌یافتگان بخش ترانه و سرود جشنواره سوره اعلام شد

راه‌یافتگان بخش ترانه و سرود مسابقه یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره از سوی دبیرخانه مركزی جشنواره‌های حوزه هنری اعلام شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در بخش ترانه و سرود كه نخستین سال ورود به جشنواره شعر و داستان جوان سوره را تجربه می‌كند، علی سلیمانی با آثار «دی ماه سردی نیست»، «شبیه خاك خرمشهر» و «یك یا علی مونده»، روح‌الله ملك‌زاده با ترانه‌های «حضرت عباس» و «پدرم» به رقابت می‌پردازند.

بنابراین گزارش پونه نیكوی با آثار «ترانه 2 و ترانه 3»، سكینه صالحی با «ترانه وطن»، احسان محمدی با «كدوم عكس»، مسعود خدابنده‌لو با «قلب سنگر»، مرجان كوثرنژاد با اثر «بیداری»، فرناز بهشتی «جنگ در هر شرایطی جنگه»، پیام جهانگیری با «یك عمره دنبال تو هستم..»، فرناز بهشتی با ترانه «اعجاز» به بخش نهایی مسابقه جشنواره راه یافتند.

داوری این بخش از یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره را مرتضی امیری‌اسفندقه، اسماعیل امینی و بهروز یاسمی بر عهده داشتند.

یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، 26 و 27 مردادماه 92 در سنندج میزبان هنرمندان جوان شركت كننده و چهره‌های شاخص ادبی از سراسر ایران خواهد بود و برگزیدگان نهایی طی مراسمی در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی و قدردانی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها