سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی در نمایشگاه قرآن خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به شمار می‌آید.-

حجت‌الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله سپهر در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان علاوه بر برپایی نمایشگاه قرآن در مرکز استان خوزستان (اهواز) در 15 شهرستان این استان نیز نمایشگاه قرآن برگزار کرده است.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه‌ها تا جمعه (4 مرداد) میزبان علاقه‌مندان به کتاب‌ها و نرم‌افزارهای قرآنی خواهند بود، گفت: نمایشگاه قرآن اهواز با بیش از 21 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار قرآنی در موزه هنرهای معاصر اهواز با زیربنایی افزون بر چهار هزار متر مربع برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در ادامه گفت: در این نمایشگاه، تازه‌های نشر حوزه‌های دینی، مذهبی، معارف، تاریخ و تفسیر ارایه شده‌اند. همچنین در این نمایشگاه، چاپ‌های جدید قرآن کریم، مفاتیح‌الجنان، صحیفه‌سجادیه و نهج‌البلاغه و جدیدترین نرم‌افزارهای دینی عرضه شده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر عنوان کرد: نمایشگاه قرآن اهواز میزبان دهها غرفه فرهنگی است که از آن میان می‌توان به غرفه‌های حجاب و عفاف، عتبات عالیات، بنیاد شهید، مشاوره‌های قرآنی، پاسخگویی به شبهات و احکام دینی، محصولات دیجیتال مانند قلم‌های قرآنی و غرفه‌های مربوط به خبرگزاری‌هایی که در حوزه قرآن فعالیت می‌کنند، اشاره کرد.

وی توضیح داد: غرفه کودک و نوجوان در این دوره از نمایشگاه قرآن اهواز در فضایی افزون بر 600 متر مربع برپا شده است. در این غرفه علاوه بر عرضه آثار مکتوب قرآنی، کلاس‌های آموزش قرآن و آموزش تصحیح نماز برای کودکان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان افزود: برپایی مراسم تلاوت و سرودهای قرآنی و برگزاری جلسه‌های تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر با بیان این‌که کتاب‌های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند، گفت: نمایشگاه‌های قرآنی 14 شهرستان استان خوزستان در دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان برپا خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط