یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
رخدادهای سیاسی مجلس پنجم بررسي شد

کتاب «مجلس شورای اسلامی(دوره پنجم)» به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد. این اثر به بررسی وقایع سیاسی نظیر تصويب قانون داماتو در کنگره آمريکا بر ضد ايران، دادگاه ميكونوس و اصلاح قانون مطبوعات پرداخته است.-

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این کتاب که تالیف علی خسروشیری و مصطفی جوان است به رخدادهای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه دارد. 

مولفان اثر کوشیده‌اند به تفصیل به بررسی موضوعات مهم و حساس عرصه داخلی و بین‌المللی دوره زمانی یاد شده نظیر تصويب قانون داماتو در کنگره آمريکا بر ضد ايران، دادگاه ميكونوس، استيضاح عبدالله نوری و عطاءالله مهاجراني وزيران كشور و فرهنگ و ارشاد اسلامي، اصلاح قانون مطبوعات، حادثه كوی دانشگاه تهران و قتل‌های زنجيره‌ای بپردازند. 

مجلس پنجم شورای اسلامی از خرداد 1375 تا خرداد 1379 و در موقعیت خاص داخلی و بين‌المللی و مقارن با دو دولت سازندگی و اصلاحات تشکیل شد.
 
نخستین چاپ کتاب «مجلس شورای اسلامی(دوره پنجم)» را انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در چهار بخش و 9 فصل با شمارگان هزار و 500 نسخه در 408 صفحه به بهای 13 هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها