چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
اختتامیه جشنواره سراسري نشريه‌نگاري رضوي برگزار می‌شود

مراسم پاياني چهارمين جشنواره نشريه‌نگاري كاغذي و الكترونيكي رضوي، 23 شهريور، با معرفي آثار برتر در تبريز برگزار خواهد شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، چهارمين جشنواره نشريه‌نگاري كاغذي و الكترونيكي رضوي از مجموعه برنامه‌هاي يازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) است كه به ميزباني استان آذربايجان شرقي برگزار مي‌‎شود. 

اشاعه و ترويج فرهنگ و معارف رضوي، توليد نشريات فرهنگي و هنري مرتبط با مفاهيم رضوي، هدايت كودكان و نوجوانان به استفاده صحيح از فضاي مجازي، شناسايي و تشويق كودكان و نوجوانان به فعاليت‌هاي گروهي در زمينه نشريه‌نگاري از اهداف اين جشنواره معرفی شده است. 

كودكان و نوجوانان 10 تا 13 سال، تا 31 مرداد سال جاري فرصت دارند آثار خود را براي داوري و شركت در جشنواره ارسال كنند. 

خاطرات زيارت، سيره عملي امام رضا(ع) و تاثير آن در رفتار اجتماعي و سبك زندگي مردم و نيز جايگاه اما رضا(ع) در فرهنگ ايرانيان از جمله موضوع‌هاي اين جشنواره هستند.
 
كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مسووليت كار گروه كودك و نوجوان يازدهمین دوره جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد. سه دوره گذشته اين جشنواره به ميزباني كانون استان فارس در شيراز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها