چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
نشر سازمان بهزیستی را نشر پیشگیری بدانید

همایون هاشمی در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی بیان کرد: ما نشان انتشارات خود را به عنوان نشر پیشگیری در سطح کشور معرفی خواهیم کرد و دوستان ما در سطوح مختلف کتاب‌های بازدارنده و پیشگیری کننده و آگاهی بخش را تولید خواهند کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همایون هاشمی ریاست سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت (25تیرماه) آغاز هفته بهزیستی شب گذشته در شیرخوارگاه آمنه به همراه معاونان خود حضور پیدا کرد و به گزارش عملکرد یک ساله سازمانش و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران پرداخت.

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران در مورد فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: ما انتشارات سازمان بهزیستی کشور را راه اندازی کردیم تا به صورت قوی کتاب خود را در اختیار جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور قرار دهیم. تلاش ما این است نشان انتشارات خود را به عنوان نشر پیشگیری در سطح کشور معرفی کنیم و دوستان ما در سطوح مختلف کتاب‌های بازدارنده و پیشگیری کننده و آگاهی بخش را تولید خواهند کرد.

بعد از پايان جلسه پرسش و پاسخ از 14 عنوان کتاب رونمایی شد که 11 عنوان آن کتاب‌های چاپ اول و سه عنوان آن کتاب های تجدید چاپ بوده است. عناوین کتاب‌های رونمایی شده عبارتند از: مجموعه هفت جلدی توانبخشی مبتنی بر جامعه راهنمای«CBR»، مجموعه دو جلدی کتاب کار درمانجو و راهنمای ویژه مشاوره (درمان سرپایی عمقی اختلالات مصرف مواد محرک و شیششه، برنامه ماتریکس)، مجموعه مقالات کنگره پنجاه سال مدد کاری اجتماعی در ایران، مجموعه دو جلدی توصیه‌های حفاظتی،‌ آنچه باید در مورد حفاظت شخصی در ماموریت‌های خارج از کشور بدانیم و روان درمانی تحلیلی يك است.

کتاب‌های مجموعه دو جلدی کار درمانجو و راهنمای ویژه مشاوره (درمان سرپایی عمقی اختلالات مصرف مواد محرک و شیششه، برنامه ماتریکس) برای اولین بار در کشور در خصوص مواد محرک شیشه چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها