یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
چاپ و انتشار پنج عنوان کتاب‌ فاخر در استان یزد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت روز قلم از چاپ و انتشار پنج عنوان کتاب فاخر با موضوع‌های مختلف، حمایت مادی و معنوی می‌کند.-

حسن مفیدی، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این اداره با هدف ارتقای سطح نگارش و افزایش کیفیت فعالیت‌های مربوط به چاپ کتاب به حمایت مادی و معنوی از دست‌اندرکاران نشر، چاپ، توزیع و فروش کتاب اقدام کرده است.

وی ادامه داد: آثار «فرهنگنامه یزد»، «یار آینه‌دار»، «آتش جانسوز»، «از چشم‌ها تا چشم‌ها» و «انتظار در اندیشه شاعران یزد» عناوین پنج کتابی را تشکیل می‌دهند که توسط اداره ارشاد استان یزد به مناسبت روز قلم مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته‌اند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این‌که این اداره تصمیم دارد امسال نسبت به سال گذشته تعداد بی‌شماری از چاپ کتاب‌های ارزشمند را تحت حمایت مادی و معنوی خود درآورد، گفت: انتخاب این کتاب‌ها بر اساس میزان فعال بودن ناشر کتاب در حوزه تعداد کتاب‌های منتشر شده و غنی بودن محتوای کتاب‌ها صورت می‌گیرند.

مفیدی عنوان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه کتاب و مطالعه، ایجاد انگیزه در مولفان و ناشران برای تولید آثار ارزشمند و کاربردی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد استان یزد برای این‌گونه حمایت‌ها به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط