یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
ارایه مقاله‌های منتخب جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در یک کتاب

رییس اداره فرهنگی – هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دومین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم خبر داد و گفت: مجموعه مقالات منتخب این جشنواره در قالب یک کتاب ارایه خواهند شد.-

عبدالکریم رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل فرهنگی و هنری و همچنین دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت تربیت بدنی و سلامت، مجری دومین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم هستند.

وی ادامه داد: شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر موضوع‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

رییس اداره فرهنگی – هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این‌که جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ویژه دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه است، افزود: محورهای این جشنواره را عبارات «پیشگیری از گرایش به دخانیات»، «پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد» و «پیشگیری از گرایش به خشونت» شامل می‌شوند.

رستمی با بیان این‌که این جشنواره در سه قالب فیلم کوتاه، عکس و مقاله برگزار می‌شود، ادامه داد: تاکنون یک هزار و 400 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه مستقر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارسال شده است. اکنون مقالات توسط کارشناسان در حال ارزیابی هستند. مقاله‌های منتخب در قالب یک کتاب چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ترویج رفتارهای سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، شناسایی کشف، پرورش و رشد استعدادهای هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان از  اهداف این جشنواره به شمار می‌آیند.

رییس اداره فرهنگی – هنری وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم بیست و دوم اردیبهشت اردیبهشت در اردوگاه شهید باهنر با حضور منتخبان و مسوولان وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط