چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
«مهارت‌های فروش موفقیت‌آمیز» به بازار كتاب مي‌رسد

«مهارت‌های فروش موفقیت‌آمیز» عنوان اثری از «ریچارد دنی» است که ترجمه آن به همت محمدابراهیم گوهریان و مهشید باطنی‌دزفولی به زودی در قالب کتاب منتشر می‌شود.-

کارشناس مدیریت بازرگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: «مهارت‌های فروش موفقیت‌آمیز» می‌کوشد در حوزه بازاریابی و مدیریت فروش نکات حایز اهمیت و کلیدی را برای علاقه‌مندان و فعالان این عرصه عنوان ‌کند. 

محمدابراهیم گوهریان افزود: این کتاب در 11 فصل مباحث و مهارت‌هایی را در زمینه توانمندسازی افراد و گروه‌ها در فروش کالا و خدمات در سیستم‌های داخلی و خارجی، نحوه مشتری‌مداری و کسب سود در بازار بازگو می‌کند.  

کارشناس مدیریت بازرگانی عناوین «آیا می‌توانید بفروشید؟»، «مشتریان خود را مشخص کنید»، «فروش داخلی»، «فروش بیرونی»، «برنامه‌ریزی و آماده‌سازی»، «تخصص فروش»، «عرضه سهام»، «اعتراض‌ها تا اطمینان خاطر»، «به قیمت خود افتخار کنید»، «ارایه طرح پیشنهادی» و «چند توصیه مهم» را از فصول کتاب عنوان کرد.

وی بیان کرد: نوشتار حاضر اکنون در مرحله صحافی قرار دارد و قرار است انتشارات نسل نو اندیش نخستین چاپ آن را در 136 صفحه روانه بازار نشر کند.

محمدابراهیم گوهریان، مترجم و محقق حوزه بازاریابی و مدیریت فروش، مدیریت موسسه مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان را برعهده دارد و تاکنون آثار فراوانی را به زبان فارسی ترجمه کرده است که از آن میان می‌توان به «علائم تجاری در آسیا»، «راهنمای تجارت جهانی»، «بازاریابی خدمات»، «رازهایی از قدرت مذاکره ویژه فروشندگان»، «هنرچانه زنی»، «بازاریابی صنعتی»، «مهارت‌های مذاکره»،‌«اصول تنظیم قراردادهای صادراتی»، «تجارت از طریق اینترنت»،‌ «فروش حرفه‌ای» و «گردشگری بین‌المللی» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها