چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تهران تمدید شد

علی اسماعیلی، ريیس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: ناشران داخلی می‌توانند تا دوشنبه (30 بهمن) نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.-

علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: پیش از این، ناشران داخلی تا دیروز (24 بهمن) مهلت داشتند تا برای حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. لذا با توجه به استقبال چشمگیر ناشران داخلی و درخواست آن‌‌ها و همچنین تعطیلی چند روز اخیر مهلت ثبت‌نام این ناشران را تا دوشنبه (30 بهمن) تمدید کرده‌ایم.

ريیس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: ناشران علاقه‌مند به حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سراسر کشور می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه کتاب، سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا سایت ایبنا به نشانی  www.tibf.ir و http://www.fahang.gov.ir و www.ibna.ir فرم ثبت‌نام را دریافت کنند.

اسماعیلی از ناشران علاقه‌مند به شرکت در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواست تا برگه‌هایی را كه حاوي ضوابط حضور در نمايشگاه‌ است به دقت مطالعه و با آگاهي كامل نسبت به تكميل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اظهار بي‌اطلاعي از ضوابط موجب سلب مسووليت از ناشران نخواهد شد.

ناشران عمومی باید برای ثبت‌نام به اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا (ایران) واقع در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه ایلورچی، شماره 1، واحد سه (تلفن: 88808706 و 88807193) مراجعه کنند. 

همچنین ناشران کودک و نوجوان برای ثبت‌نام باید به خیابان کریمخان‌زند، خیابان حافظ، کوچه هورچه، شماره 13، طبقه چهار، واحد هشت (تلفن: 8 ـ 88918836) مراجعه کنند. 

ناشران آموزشی باید برای ثبت‌نام در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، ساختمان ناشران (شیشه‌ای)، طبقه 2، واحد یک (تلفن: 66955100) و ناشران دانشگاهی به میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، کوچه شهید مهدیزاده، شماره هفت، واحد هشت (تلفن: 9ـ 66566658 و 66566998) مراجعه کنند. 

ناشران شهرستانی نیز برای دریافت فرم ثبت‌نام باید به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و تشکل‌های نشر که در استان خویش فعال‌اند، مراجعه کنند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی(ره ) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها