یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
نمایشگاه استانی کتاب قم جلسه نقد کتاب ندارد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت:‌ امسال اعتبارات مالی برای برپایی نمایشگاه استانی کتاب محدود بوده‌اند؛ بنابراین، در نمایشگاه استانی کتاب قم برنامه جانبی نقد کتاب برگزار نمی‌شود.-

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: محدودیت اعتبارات سبب شده است تا این اداره از اجرای ویژه‌ برنامه‌های ویژه و جانبی در این نمایشگاه معذور شود. البته اداره فرهنگ و ارشاد می‌کوشد تا در این دوره از نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان کارگاه‌های نقاشی را برگزار کند.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم درصدد است که در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که از هشتم تا 15 اسفندماه امسال برگزار می‌شود، نقد‌ کتاب‌های تخصصی ـ دینی و برنامه‌های جانبی ویژه را برپا کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: اکنون که سه روز از افتتاح این نمایشگاه می‌گذرد، مخاطبان استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آورده‌اند.

وی درباره بازدید مسوولان استان قم گفت: روز گذشته(شنبه) نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار از نمایشگاه استانی کتاب قم دیدن کردند و امروز(یکشنبه) نیز حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و استاندار قم از هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب بازدید خواهند کرد.

هشتمین دوره نمایشگاه استانی کتاب قم از پنجشنبه(پنجم بهمن‌ماه) تا چهارشنبه (11 بهمن) در مجتمع امام خمینی(ره) قم در نزدیکی گلزار علی‌بن جعفر(ع) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط