شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
عضویت رایگان صاحبان اسامی «روح‌الله» و «بهمن»

به مناسبت آغاز دهه فجر تمام افرادی که نام بهمن و روح‌الله دارند، به صورت رایگان در کتابخانه عمومی ولیعصر (عج)شهر باباحیدر در استان چهارمحال و بختیاری عضو می‌شوند.-

رییس اداره کتابخانه ولیعصر (عج) با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: عضویت نیم‌بهای مردم در ایام دهه فجر در کتابخانه‌ها نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته‌ایم. 

يارعلي نصيري افزود: همچنین بیش از 300 عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی ایران در نمايشگاه كتاب و عکس با موضوع انقلاب اسلامی ایران با هدف آشنایی اعضای کتابخانه از 12 بهمن‌ماه با این آثار ارایه می‌شوند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، کتاب‌های در قفسه‌ای جداگانه در کنار عکس‌هایی از روزهای آغازین انقلاب اسلامی ایران در استان و شهرستان فارسان به نمایش گذاشته می‌شود.

نصیری با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، گفت: تجلیل از کتابخوانان فعال حوزه کودک و نوجوان که کتاب‌های بیشتری از کتابخانه به امانت برده‌اند نیز از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌آید.

رییس کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) اظهار کرد: در این بخش پنج تا شش نفر از اعضای فعال بخش کودک و نوجوان کتابخانه برای تشویق و ترغیب دیگر اعضا تجلیل خواهند شد.

به گفته وی، برنامه عصر شعر با موضوع انقلاب از سوی انجمن شعر و ادب نیمای بختیاری نیز یکی دیگر از برنامه‌های این کتاب است.

کتابخانه ولیعصر (عج) از سال 1366 تاسیس شده است و بیش از 895 نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان، جمعیتی افزون بر 14 هزار نفر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط