سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کلاس قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه سورشجان

کلاس «قصه‌گویی» پنجشنبه 21 دی به مناسبت وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) در کتابخانه عمومی شهر سورشجان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.-

رییس کتابخانه عمومی سورشجان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این کلاس جمعی از کودکان مهدکودک و دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر سورشجان حضور دارند.

فروغ حبیبیان افزود: قرار است فرازی از زندگی‌نامه‌های حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در قالب کودکانه و با زبانی ساده خوانده و کتابی نیز در این زمینه به بچه‌ها معرفی شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کلاس، عنوان کرد: پس از قصه‌گویی و کتابخوانی، سوالاتی درباره همان داستان از کودکان پرسیده خواهد شد و به نفراتی که پاسخ درست و مناسب بدهند جوایزی اهدا می‌شود.

حبیبیان درباره لزوم اجرای این طرح در کتابخانه توضیح داد: این طرح با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با بزرگان دین، همچنین آشنایی آنان با بخش کودک کتابخانه و فراهم آمدن شرایط عضویت آنان اجرا خواهد شد.

وی با بیان این‌که کلاس‌های قصه‌گویی معمولا به صورت دوره‌ای انجام می‌شود، یادآور شد:‌ این کلاس‌ها معمولا در مناسبت‌های مذهبی که در تقویم ایران پررنگ‌تر است با هدف افزایش بار فرهنگی کتابخانه‌ها پیش‌بینی شده‌اند.

کتاب سورشجان از سال 1378 در شهر سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را آغاز کرده است. بیش از یک هزار و 900 نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

شهر سورشجان در 18 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها