شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
«آسمان آبی سرنوشت» به پيشخان كتابفروشي‌ها رسيد

در حالی که هوای برخی از شهرهای کشورمان این روزها آلوده است، مدیر مسوول انتشارات «پرواز قلم» استان آذربایجان غربی از انتشار رمان «آسمان آبی سرنوشت» نوشته رقیه محرری خبر داد.-

فاطمه رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: رمان «آسمان آبی سرنوشت» با شمارگان دو هزار نسخه و بهای 45 هزار ریال روانه کتابفروشی‌ها شده است.

وی درباره مضمون این رمان گفت: این کتاب روایتی عاشقانه از پسر یک خانواده سنتی دارد که در راه رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود و درس‌های زیادی را برای داشتن یک زندگانی مطلوب فرامی‌گیرد.

وی همچنین از انتشار دو اثر دیگر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دو کتاب «ضرب‌المثل‌های ترکی» نوشته محمود طاروردی‌پور و «نمونه سوالات آزمون استخدامی» نام دارند. 

رحیمی درباره کتاب «ضرب‌المثل‌های ترکی» توضیحاتی را ارایه کرد و افزود: این کتاب تلاش دارد تا تمامی ضرب‌المثل‌های بومی آذربایجان را گردآوری کند و نویسنده آن برای تالیف کتاب کارهای میدانی بسیاری را انجام داده است. به نظر می‌آید که برای نخستین بار باشد که کتابی با این موضوع منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب «نمونه سوالات آزمون استخدامی» را نیز خودم گردآوری کرده‌ام، زیرا نیاز به این کتاب را در میان مردم استان احساس کردم. ما معمولاً درخواست تهیه این‌گونه کتاب‌ها را از جانب مخاطبان دریافت می‌کنیم و به همین دلیل، من نیز این کتاب را گردآوری کردم.

به گفته رحیمی، هر دو کتاب «ضرب‌المثل‌های ترکی» و «نمونه سوالات آزمون استخدامی»در حال طی کردن مراحل اداری برای کسب مجوز انتشارند و در صورت دریافت مجوز، چاپ می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط