چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
کتابخانه مشارکتی «نصرت‌آباد» افتتاح می‌شود

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز استان قزوین از افتتاح نخستین کتابخانه ناحیه نصرت‌آباد خبر داد._

سعید محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتابخانه در مجتمع فرهنگی اداره شهرداری نصرت‌آباد قرار دارد و ساختمان آن را شهرداری فراهم کرده و قرار است تجهیزات و سایر امکانات آن را اداره کتابخانه‌های شهرستان البرز تامین کند.

وی با بیان این‌که اکنون منابع مکتوب، نرم‌افزار، میز و صندلی و قفسه کتاب‌های این کتابخانه آماده است، ادامه داد: این اداره برای تکمیل و تجهیز ساختمان کتابخانه به شهرداری 10 روز فرصت داده است و با راه‌اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی و تکمیل امکانات ساختاری ساختمان، این بنای فرهنگی افتتاح خواهد شد.

مسوول کتابخانه «علامه دهخدا» درباره اعضای جدید به مناسبت هفته کتاب در این کتابخانه‌ گفت: در هفته كتاب امسال یک هزار و 514 نفر به عضويت كتابخانه عمومي «علامه دهخدا»ی شهر الوند شهرستان البرز درآمدند.

وی با بیان این‌که كتابخانه «علامه دهخدا» شهر الوند در سال 1359 تاسیس شده است، افزود: همچنین در هفته کتاب دو هزار دانش‌آموز از 40 مدرسه شهر الوند از كتابخانه علامه دهخدا بازديد كرده اند.
 
به گفته محمدخانی، برای حفظ و ارج جایگاه کتاب و کتابخانه‌ها میان عموم نباید زمان بازدید و ثبت‌نام در کتابخانه را به هفته کتاب و زمان خرید کتاب را به نمایشگاه‌ها محدود کرد و آن را به طول سال گسترش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط