چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
برپايي کارگاه آشنایی با فنون نگارش کتاب و مقالات علمی در دانشگاه فردوسی

کارگاه یک روزه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، شاخه استان خراسان با موضوع فنون و شیوه‌های نگارش کتاب و مقالات علمی فردا پنجشنبه نهم آذر ماه برگزار می‌شود.-

مسوول کمیته آموزش انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران، شاخه استان خراسان با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در این کارگاه دکتر رحمت‌الله فتاحی، دکترای کتابداری و اطلاع رسانی از دانشگاه نیوسات ولز استرالیا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد حضور دارد.

عاطفه شریف افزود: این کارگاه به مدت شش ساعت از 8 تا 14 با هدف تقویت مهارت و دانش لازم برای نگارش مقاله علمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف برپایی این کارگاه، گفت: انتقال قدرت تجزیه و تحلیل ساختار و محتوای مقالات علمی با استفاده از تفکر تحلیلی و انتقادی به فراگیران برای ارزیابی (داوری) مقاله‌های علمی هدف دیگر این کارگاه به شمار می‌آید.

شریف درباره برخی از موضوعات پیش‌بینی شده برای این کارگاه توضیح داد: آشنایی با شیوه‌ها و مهارت‌های تفکر تحلیلی و انتقادی برای نگارش، آشنایی با شیوه نگارش مرور نوشتارها، پیشینه پژوهش و آشنایی با انواع روش‌های تحقیق در زمره مباحث کارگاه قرار دارد.

کارگاه یک روزه انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران فردا (پنجشنبه نهم آذر) در دانشگاه فردوسی مشهد، ساختمان قدیمی کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها