دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
عضویت بیش از 3 هزار نفر در کتابخانه‌های پارس‌آباد

در هفته کتاب(20 تا 27 آبان) سه هزار و 10 نفر به عضویت کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در استان اردبیل درآمدند.-

امین پورمحمد، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به عضویت اعضای جدید در کتابخانه‌های این شهرستان، تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های پارس‌آباد به 11 هزار و 710 نفر رسید.

وی با بیان این‌که اعضای جدید در هفته کتاب رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درآمدند، ادامه داد: اغلب اعضای جدید کتابخانه‌های پارس‌آباد را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند. بنابراین، در نظر داریم فعالیت‌هایی مانند برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع نشریات در کتابخانه‌های این شهرستان را با هدف ایجاد ارتباط بهتر و قوی‌تر با این قشر اجرا کنیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد گفت: همچنین درصددیم در فراخوانی همایش کتابخوانی میان اعضای دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و علمی کاربردی پارس‌آباد برگزار کنیم. پیش‌بینی می‌شود این همایش در فصل زمستان برگزار شود.

وی از برپایی نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های نویسندگان بومی در کانون ادبی کتابخانه‌های پارس‌آباد نیز خبر داد و عنوان کرد: در این نشست‌ها آثار نویسندگان عضو کانون ادبی، نویسندگان استان اردبیل و کتاب‌های برتری را که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی معرفی می‌شوند، نقد و بررسی می‌کنیم.

پورمحمد با اشاره به اجرای چهار جلسه از این نشست، افزود: در نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های نویسندگان بومی در کانون ادبی کتابخانه‌های پارس‌آباد از شعرا، نویسندگان و استادان رشته ادبیات دانشگاه‌های شهرستان پارس‌آباد برای نقد آثار دعوت به عمل می‌آید و می‌کو‌شیم تا این نشست‌ها به طور منظم دوبار در ماه اجرا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط