سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
«تپش» رفیع افتخار آماده انتشار می‌شود

رمان تازه رفیع افتخار با نام «تپش» در راستای طرح رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ می‌رسد. این رمان درباره نوجوانی است که در اثر موشک باران دشمن همه اعضای خانواده‌اش را از دست می‌دهد و همراه مادربزرگش به تهران می‌آید.

افتخار به ایبنا نوجوان گفت: رمان تپش به تازگی در طرح رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به تصویب رسیده است.

وی افزود: این رمان «تپش» نام دارد و موضوع آن درباره کودک 12 ساله‌ای است که در اثر موشک باران دشمن همه اعضای خانواده‌اش را از دست می‌دهد و همراه مادربزرگش به تهران می‌آید. او در تهران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و بارها در ماجراهایی گرفتار می‌شود، ولی به تسلیم تن نمی‌دهد.

وی افزود: طرح داستانی این رمان در کانون به تصویب رسیده و قرار است پس از مراحل چاپ کتاب «بنفشه‌ها هم می‌خندند»، مراحل آماده‌سازی آن آغاز شود. هم اکنون فصل نخست این کتاب را  شروع کرده‌ام. مخاطب این رمان کودکان سنین (ج) و (د) هستند.

رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون نزدیک به ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است. «تعطیلات با مزه‌ی یخمک» و «ترس» از کتاب‌های این نویسنده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط