سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 30 درصد در شبستر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه‌های شبستر نمایشگاه کتاب را با تخفیف 30 درصدی برپا می‌کنیم.-

ابوالفضل سالخورده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌اظهار کرد: در این نمایشگاه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کتابخانه‌های شبستر برگزار می‌شود، علاوه بر عرضه بیش از 400 عنوان کتاب، بخش‌ نرم‌افزار و بخش‌ کودک هم فعال خواهند بود.

وی با بیان این‌که در این کتابخانه‌ها نمایشگاه تازه‌های نشر نیز برپاست، ادامه داد: در نظر داریم به مناسبت هفته کتاب از کتابداران نمونه، کتابخوانان برتر و کتابداران پیشکسوت و بازنشسته هم تجلیل کنیم.

‌ رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر عنوان کرد: در هفته کتاب مراجعان کتابخانه‌ها می‌توانند  رایگان به عضویت کتابخانه‌ها درآیند.

وی با اشاره به تقارن هفته کتاب با شروع ماه محرم‌الحرام بیان کرد: این اداره سعی می‌کند جشن کتاب شهرستان شبستر را تا 26 آبان‌ماه برگزار کند تا با آغاز ماه محرم تداخل نداشته باشد.

سالخورده از افتتاح کتابخانه مشارکتی روستای «علیشاه» نیز خبر داد و گفت: اکنون روستای «علیشاه» دارای یک باب کتابخانه خودگردان است و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شبستر به دهیار این منطقه پیشنهادی را مبنی بر مشارکتی شدن این کتابخانه با هدف به‌روزرسانی منابع مکتوب آن ارایه کرده است. اگر دهیار روستای «علیشاه» موافقت خود را اعلام کند، ما هم می‌کوشیم تا در هفته کتاب این کتابخانه مشارکتی را افتتاح کنیم.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط