شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
نصب بنرهای تبلیغاتی کتابخانه‌ها در مطب پزشکان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز در استان قزوین گفت: بنرها و پوسترهای تبلیغاتی با موضوع کتاب و کتابخوانی با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در مطب‌ها و درمانگاه‌های شهرستان نصب می‌شوند._

سعید محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: چندی پیش به ‌مناسبت سالروز تولد ابوعلی سینا، از پزشکان عمومی این شهرستان که در کتابخانه‌ها عضویت دارند با حضور در مطبشان قدردانی کردیم.

وی با بیان این‌که در این بازدید پزشکانی که تاکنون  عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نبودند هم عضو شدند، ادامه داد: البته اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز با همکاری فرماندار در سالروز تولد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) از بانوان عضو کتابخانه که دارای حجاب برتر بودند، تجلیل کرد.

رییس اداره کتابخانه دهخدا درباره فعالیت کتابخانه‌های شهرستان البرز به‌مناسبت بازگشایی مدارس گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و برپایی زنگ پژوهش مقطع ششم ابتدایی با اداره آموزش و پرورش همکاری‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: در نظر داریم برای کتابداران آموزش و پرورش نیز همایشی با هدف اطلاع‌رسانی در حوزه کتاب و معرفی مسابقات فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط