پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰
آماده کمک به زلزله‌زدگانیم

مدیر موسسه انتشارات «پیمان الغدیر» در استان فارس گفت: زلزله یک حادثه دلخراش است و ما برای کمک به هموطنان زلزله‌زده، هر کمکی که از دستمان برآید، انجام می‌دهیم.-

حیدرعلی میمنه ‌جهرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان‌ این‌که وظیفه هر مسلمانی است که در صورت بروز حادثه به کمک دیگر مسلمان بشتابد، افزود: در زلزله اخیر، انسان‌های زیادی کشته و زخمی و همچنین بسیاری از افراد بی‌خانمان شده‌اند. ما به ‌عنوان فعالان فرهنگی وظیفه داریم تا درباره اطلاع‌رسانی و تهییج مردم برای کمک‌رسانی، همه تلاش خود را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: اکنون با همکاری مساجد شهرستان جهرم در استان فارس تعداد زیادی پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی چاپ کرده و آن‌ها را در مناطق مختلف شهر توزیع کرده‌ایم.

میمنه جهرمی گفت: موسسه انتشاراتی پیمان الغدیر یک موسسه موقوفه است که با مساجد شهرستان جهرم همکاری می‌کند و به‌همین دلیل، بیشتر فعالیت‌های ما با همکاری هیات امنای مساجد انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: برای کمک به زلزله زدگان، این موسسه انتشاراتی صندوق‌هایی را در مناطق مختلف شهرستان جهرم در معرض عموم قرار داده است و امیدواریم که کمک‌های مردمی ارایه شده در این صندوق‌ها، مرهم درد آسیب‌دیدگان زلزله زده باشد.

این فعال فرهنگی همچنین با اشاره به مشکلات ناشران استان فارس یادآور شد: به دنبال گرانی کاغذ، از تعداد عنوان‌ کتاب‌های ما کاسته شده‌ است و امیدواریم که هرچه زودتر کاغذ ارزان شود و رونق جدیدی در بازار چاپ ‌و نشر ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط