دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
امضای تفاهم‌نامه ميان هلال احمر و اداره کتابخانه‌های اصفهان

جمعیت هلال احمر و اداره کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در این تفاهم‌نامه، گسترش برنامه‌های کتابی و عضویت اعضای کتابخانه‌های عمومی در جمعیت هلال احمر تاکید شده است._

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام اين خبر اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه کارکنان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر در کتابخانه‌های عمومی رایگان عضو می‌شوند.

غلامرضا یاوری ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی اصفهان متعهد شده است شرایط عضویت کارکنان، خانواده آن‌ها و اعضای کتابخانه‌ها را در جمعیت هلال احمر فراهم کند.

وی افزود: کمک به توسعه کتابخانه‌های پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در قالب کتابخانه‌های مشارکتی و تجهیز منابع مطالعاتی این کتابخانه‌ها از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

یاوری اظهار کرد: ساخت و تجهیز این کتابخانه‌ها بعد از بازید و تایید کارشناسان کتابخانه‌های اصفهان در قالب تفاهم‌نامه اجرا می‌شود.

به گفته وی، شرکت کتابداران کتابخانه‌های جمعیت هلال احمر در دوره‌های آموزش کتابداری و تقویت دانش آنان برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ فضاهای آموزشی نیز در این تفاهم‌نامه گنجانده شده است.

جمعیت هلال احمر در استان اصفهان حدود 200 هزار نفر عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط