دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲
جايزه فرماندار باغملک براي مدارس پيشتاز در عرصه كتابخواني

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک در استان خوزستان گفت: هر مدرسه‌ای بیشترین عضو را برای کتابخانه‌های عمومی داشته باشد، از طرف فرماندار لوح تقدیر و جايزه دریافت خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، سید جعفر طباطبایی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی باغملک اظهار کرد: اسلام، دین اندیشه و معرفت و دین دانش، کتاب و معنویت است و می‌توان گفت آیین آسمانی ما، پرچمدار کتاب و کتابخوانی در زمین است که با اندکی تأمل و کاوش در لابه‌لای اوراق زرین تاریخ اسلام، این حقیقت آشكار مي‌شود.

به گفته طباطبایی، برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی منطقه باید همه بسیج شوند تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه و جامعه نهادینه شود.

وي اظهار کرد: تمام اداره‌های شهرستان باغملک موظفند کارکنان خود را عضو کتابخانه‌های عمومی كنند و گزارش اقدامات انجام شده را انعکاس دهند. همچنین از هر اداره یک نماینده انتخاب و برای عضویت تمام نیروهای خود اقدام کند تا خللی در این رابطه ایجاد نشود.

طباطبایی همچنین از آموزش و پرورش خواست درجلسه مدیران آموزش و پرورش بحث کتاب و کتابخوانی مطرح شود تا معلمان در زنگ انشاء به موضوع کتاب و کتابخوانی بپردازند و دانش‌آموزان از کودکی با کتاب و مطالعه مانوس شوند.

رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان باغملک افزود: کسانی که بیشترین حضور را در کتابخانه‌ها دارند، از طرف فرمانداری، بسیج و اداره کتابخانه‌ها تشویق خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط