سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
احداث 24 كتابخانه روستايي در استان خراسان جنوبي

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان خراسان جنوبي از احداث 24 كتابخانه روستايي در اين استان خبر داد و خراسان جنوبي را در اين حوزه، از پيشگامان كشور دانست.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي، محمد قريب در جريان بازديد از پروژه احداث كتابخانه عمومي معدن قلعه‌زري، پيشرفت پروژه احداث كتابخانه روستايي معدن قلعه‌زري را خوب ارزيابي كرد و گفت: اين كتابخانه در قالب تفاهم‌نامه نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور و استانداري خراسان جنوبي براي احداث كتابخانه‌هاي روستايي در روستاهاي بالاي 1500 نفر جمعيت در حال احداث است.
 
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان خراسان جنوبي با بيان اين‌كه در قالب اين تفاهمنامه 24 كتابخانه روستايي در استان احداث مي‌شوند، افزود: خراسان جنوبي در زمينه ساخت كتابخانه‌هاي روستايي يكي از استان‌هاي پيشگام در كشور است.
 
قريب توضيح داد: در مرحله نخست اين تفاهمنامه كه با همكاري سازمان بسيج سازندگي در حال اجراست، در هر يك از شهرستان‌هاي استان يك كتابخانه روستايي احداث مي‌شود كه با توجه به جمعيت و محروميت روستاي معدن قلعه‌زري، اين روستا در شهرستان بيرجند انتخاب شد.
 
وي با بيان اين‌كه اين كتابخانه با 120 متر زيربنا، از 55 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است، افزود: پس از اجراي فوندانسيون، اسكلت و سقف، اين پروژه در مرحله نازك‌كاري و نصب در و پنجره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط