به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این کتاب شامل 9 فصل است که فصل اول و دوم به توضیح خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان پرداخته و تعاریف گوناگون روابط عمومی را از زبان پیشگامان و انجمنها آورده است. در فصل سوم نيز اهم وظایف و فعالیتهای درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی را بر شمرده شده است.
نويسنده در فصل چهارم و پنجم اين كتاب، فنون و تکنیکها و اصول روابط عمومی ذکر كرده و فصل ششم، هفتم و هشتم را به ارتباط روابط عمومی با موضوعات تبلیغات، رسانهها، قانون و جامعه مدنی دینی اختصاص داده است.
مولف «روابط عمومي توانمند» در فصل نهم كتاب خود که «روابط عمومی موردانتظار و برتر» عنوان گرفته، به طبقهبندی فعالیتهای یک روابط عمومی برتر و معرفی اطلاعات علمی و عملی موردنیاز یک مسوول و کارشناس روابط عمومی همت گماشته است.
خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی، تعاریف مختلف روابط عمومی، وظایف و فعالیتهای روابط عمومی، فنون و تکنیکهای روابط عمومی، اصول روابط عمومی، روابط عمومی و تبلیغات، روابط عمومی و ارتباط با رسانهها، روابط عمومی، قانون و جامعه مدنی دینی و روابط عمومی موردانتظار (برتر) عناوين اصلي فصلهاي اين كتابند.
کتاب «روابط عمومی توانمند» با شمارگان سه هزار نسخه از سوي انتشارات کارگزار روابط عمومی در دسترس علاقهمندان قرار گرفته است.
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
نظر شما