به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این کتاب شامل 9 فصل است که فصل اول و دوم به توضیح خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان پرداخته و تعاریف گوناگون روابط عمومی را از زبان پیشگامان و انجمنها آورده است. در فصل سوم نيز اهم وظایف و فعالیتهای درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی را بر شمرده شده است.
نويسنده در فصل چهارم و پنجم اين كتاب، فنون و تکنیکها و اصول روابط عمومی ذکر كرده و فصل ششم، هفتم و هشتم را به ارتباط روابط عمومی با موضوعات تبلیغات، رسانهها، قانون و جامعه مدنی دینی اختصاص داده است.
مولف «روابط عمومي توانمند» در فصل نهم كتاب خود که «روابط عمومی موردانتظار و برتر» عنوان گرفته، به طبقهبندی فعالیتهای یک روابط عمومی برتر و معرفی اطلاعات علمی و عملی موردنیاز یک مسوول و کارشناس روابط عمومی همت گماشته است.
خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی، تعاریف مختلف روابط عمومی، وظایف و فعالیتهای روابط عمومی، فنون و تکنیکهای روابط عمومی، اصول روابط عمومی، روابط عمومی و تبلیغات، روابط عمومی و ارتباط با رسانهها، روابط عمومی، قانون و جامعه مدنی دینی و روابط عمومی موردانتظار (برتر) عناوين اصلي فصلهاي اين كتابند.
کتاب «روابط عمومی توانمند» با شمارگان سه هزار نسخه از سوي انتشارات کارگزار روابط عمومی در دسترس علاقهمندان قرار گرفته است.
![کتاب «روابط عمومی توانمند» از راه رسيد کتاب «روابط عمومی توانمند» از راه رسيد](https://media.ibna.ir/old/docs/000138/n00138875-s.jpg)
نظر شما