چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
کتاب «روابط عمومی توانمند» از راه رسيد

کتاب «روابط عمومی توانمند» به همت محمد بصیریان‌راد، در 9 فصل و 89 صفحه روانه بازار نشر شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، این کتاب شامل 9 فصل است که فصل اول و دوم به توضیح خاستگاه و تاریخچه روابط‎ عمومی در ایران و جهان پرداخته و تعاریف گوناگون روابط عمومی را از زبان پیشگامان و انجمن‏‌ها آورده است. در فصل سوم نيز اهم وظایف و فعالیت‎‌های درون سازمانی و برون سازمانی روابط ‏عمومی را بر شمرده شده است.

نويسنده در فصل چهارم و پنجم اين كتاب، فنون و تکنیک‎‌ها و اصول روابط ‎عمومی ذکر كرده و فصل ششم، هفتم و هشتم را به ارتباط روابط ‏عمومی با موضوعات تبلیغات، رسانه‎‌ها، قانون و جامعه مدنی دینی اختصاص داده است.
 
مولف «روابط عمومي توانمند» در فصل نهم كتاب خود که «روابط ‏عمومی موردانتظار و برتر» عنوان گرفته، به طبقه‌‎بندی فعالیت‌های یک روابط عمومی برتر و معرفی اطلاعات علمی و عملی موردنیاز یک مسوول و کارشناس روابط ‏عمومی همت گماشته است.

خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی، تعاریف مختلف روابط عمومی، وظایف و فعالیت‎‌های روابط عمومی، فنون و تکنیک‎‌های روابط عمومی، اصول روابط عمومی، روابط عمومی و تبلیغات، روابط عمومی و ارتباط با رسانه‎‌ها، روابط عمومی، قانون و جامعه مدنی دینی و روابط عمومی موردانتظار (برتر) عناوين اصلي فصل‌هاي اين كتابند. 

کتاب «روابط عمومی توانمند» با شمارگان سه هزار نسخه از سوي انتشارات کارگزار روابط عمومی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها