چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
قندی، رفیع و فردی قدرداني می‌شوند

جلال رفیع، امیرحسین فردی و حسین قندی امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت در مراسمی به عنوان «پیش‌نگاران مطبوعات ایران» تجلیل می‌شوند. همچنين برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها (فصل زمستان سال 1390) نیز معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) نخستین جشنواره پیش‌نگاران مطبوعات کشور با هدف قدردانی و تکریم از روزنامه‌نگاران پیشکسوت کشور که سال‌ها در ساحت روشنگری، رشد و آگاهی‌های عمومی مجاهدت و تلاش کرده‌اند، عصر امروز چهارشنبه ساعت 19 و 30 دقيقه در محل «باغ زیبا» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وی برگزار می‌شود.

در این مراسم از جلال رفیع، حسین قندی و امیرحسین فردی قدرداني خواهد شد. هر یک از این سه استاد در یکی از حوزه‌های رسانه و مطبوعات پیشکسوت و پیشگام بوده‌اند و خدمات فراوانی را برای فضای رسانه‌ای کشور انجام داده‌اند.

در این مراسم همچنین مستند سینمای مطبوعات، مشتمل بر سکانس‌های برگزیده سینمای ایران و جهان با مضمون روزنامه‌نگاری نمایش داده خواهد شد و برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها (فصل زمستان سال 1390) نیز معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

جمعی از مدیران مسوول مطبوعات و خبرگزاری‌ها، استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاری دانشگاه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران پیشکسوت، برخی شخصیت‌های برجسته فرهنگی و هنری کشور، اعضای هیات نظارت و هیات منصفه مطبوعات و برگزیدگانی از خانواده بزرگ رسانه کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.

این مراسم، امروز چهارشنبه 27 ارديبهشت، ساعت 19 و 30 دقيقه با اجرای شهرام شکیبا، روزنامه‌نگار و مجری برنامه‌های فرهنگی هنری تلویزیون برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها