سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵
عليّون با سه اثر تازه نشر به نمايشگاه كتاب می‌آيد

انتشارات عليّون سه كتاب تازه‌ حوزه دين را به نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌آورد. اين انتشارات كه از سال 1388 زير نظر مركز اسناد انقلاب اسلامي مشغول به فعاليت است، انتشار 13 كتاب حوزه دين را در كارنامه خود دارد.-

مهدي رمضاني، مدير انتشارات عليون در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) با اعلام اين خبر اظهار كرد: اين انتشارات كه با هدف شناسايي آسيب‌هاي ديني و تاريخ سياسي تشيع آغار به‌كار كرد، سه كتاب تازه را به نمايشگاه كتاب مي‌آورد.

رمضاني مجموعه پنج جلدي «تاريخ سياسي تشيع» را يكي از اين آثار جديد دانست و درباره اين مجموعه گفت: روح‌الله حسينيان نويسنده اين مجموعه در هر جلد از اين كتاب‌ها به بيان فرازي از تاريخ سياسي در قالب دوران‌هاي مختلف «تاسيس»، «گسترش»، «بحران»، «دوران مرجعيت» و «تثبيت» پرداخته است.

رمضاني با بيان اين‌كه «نويسنده در اين نوشتار كوشيده است با ارايه اسنادي معتبر و نثري روان مخاطب را در درك مفاهيم تاريخ تشيع از دوران پيامبر تا وقوع انقلاب اسلامي ياري كند» گفت: بهاي اين مجموعه 150 هزار ريال است كه در نمايشگاه كتاب به بهاي 120 هزار ريال عرضه مي‌شود.

وي درباره اثر ديگري كه از سوي اين انتشارات در نمايشگاه عرضه خواهد شد گفت: كتاب «قبيله حيله» نوشته محمدمهدي كافي درباره فرقه‌هاي نوظهور است و به بيان موضوع‌هايي مانند «فرقه‌ها»، «معرفي» و «علايم و نشانه‌هاي اين فرقه‌ها» مي‌پردازد. اين كتاب در دو بخش تاليف شده كه هر بخش سه فصل را پوشش داده است. «شناخت اديان»، «تحريف اديان آسماني» و «فرقه‌هاي وارداتي» از جمله فصل‌هاي اين كتابند. اين كتاب به بهاي 45000 ريال در بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه خواهد شد.

مدير انتشارات عليون از كتاب «زن در فقه اسلام» به عنوان تازه‌ترين اثري ياد كرد كه از سوي اين انتشارات در نمايشگاه ارايه خواهد شد و درباره اين كتاب گفت: اين نوشتار را علي شيرخاني تاليف كرده است و در آن به ابعاد و فعاليت‌هاي اجتماعي و سياسي زنان توجه داشته‌ است. اين كتاب نيز در نمايشگاه كتاب عرضه خواهد شد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كتاب «صهيونيسم و بهاييت» اين انتشارات هم بتواند به نمايشگاه كتاب راه‌ يابد و افزود: اين كتاب به سير تاريخي وهابيت و رژيم‌ صهيونيستي مي‌پردازد و مي‌كوشد با بررسي مباني اعتقادي اين فرقه‌ها بر شناخت مخاطب در اين زمينه بيفزايد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط