جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
«ايجاد ارتباط ميان قلب و قرآن» با «بازگشت به قرآن»

انتشارات احسان كتاب‌هاي «ايجاد ارتباط ميان قلب و قرآن» و «بازگشت به قرآن» نوشته مجدي الهلالي و ترجمه مجتبي دوروزي را روانه بازار كتاب كرد._

يوسف يعقوبي، مدير انتشارات احسان در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) درباره كتاب «ايجاد ارتباط ميان قلب و قرآن» اظهار كرد: تاثير شناخت قرآن بر قلب و وجود انسان‌ها و ارتباط انسان با قرآن، محور اصلي اين كتاب است.

مدير انتشارات احسان گفت: كتاب «ايجاد ارتباط ميان قلب و قرآن» ميزان درک مسلمانان از ارزش قرآن را بررسي کرده، قرآن و اسلام را رشته محبت بين خدا و انسان مي‌داند. همچنين در اين كتاب تاثير قرائت قرآن كريم در جلوگيري از ورود شيطان به دل مومنان و راهکارهايي براي انس بيشتر با قرآن شرح داده شده است.

يعقوبي يادآور شد: كتاب «ايجاد ارتباط ميان قلب و قرآن» نوشته مجدي الهلالي و ترجمه مجتبي دوروزي است كه چاپ نخست آن با شمارگان 3000 نسخه، 240 صفحه قطع رقعي و به بهاي 35000 ريال منتشر شده است.

اين ناشر همچنين به انتشار كتابي با عنوان «بازگشت به قرآن، چرا و چگونه؟» در انتشارات احسان اشاره كرد و گفت: اين كتاب نيز نوشته مجدي الهلالي و ترجمه مجتبي دوروزي است كه از سوي موسسه احسان منتشر شده است.

وي افزود: این کتاب كه بر اساس دیدگاه و منابع اهل تسنن درباره مساله چگونگی بازگشت حقیقی به قرآن نوشته شده است، هدف اصلی از نزول قرآن و جوانب گوناگون هدایت قرآن را مطرح می‌كند. بيان مهم‌ترین موانع بازگشت به قرآن و راهكارهاي مقابله با آن‌ها نيز از ديگر مطالب اين كتاب است.

مدير انتشارات احسان يادآور شد: كتاب «بازگشت به قرآن، چرا و چگونه؟» با 334 صفحه و به بهاي 43000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط