شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
مهلت ارسال مقاله‌هاي فردوسي‌شناسان جوان تمديد شد

بنياد فردوسی در نظر دارد کتابی با عنوان «مجموعه مقاله‌های شاهنامه‌پژوهان جوان» را منتشر کند. فراخوان ارسال مقاله برای انتشار این کتاب با استقبال پژوهشگران جوان همراه شد و بنياد فردوسي مهلت ارسال مقاله‌ها را تا پایان دی ماه تمدید کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي بنياد فردوسی، در پي پذيرش نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي همکاري در نشر کتاب «مجموعه مقاله‌هاي فردوسي‌شناسان جوان» و با استقبال پژوهشگران جوان، دبيرخانه بنياد فردوسي فرصت ارسال مقاله با موضوع شاهنامه‌پژوهي را تا پايان دي ماه امسال تمديد کرد.

دانشجويان و دانش‌آموختگان رشته‌هاي گوناگون در دوره‌هاي کارشناسي و کارشناسي ارشد و دکترا و ديگر پژوهشگران جوان مي‌توانند فايل حروف‌نگاري شده مقاله‌هاي خود را با موضوع آزاد «شاهنامه» با مشخصات کامل فردي و شماره تماس تا پايان دي ماه به بنياد فردوسي ارسال كنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند مقاله‌هاي خود را به صندوق‌پستي بنياد فردوسي به شماره: 8375-14155 يا  دبيرخانه بنياد فردوسي به نشاني تهران، خيابان دكتر فاطمي، خيابان رهي‌معيري، شماره هفت، واحد دوم و يا به نشاني پست الكترونيک y.movahed@yahoo.com ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها