سه‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷
عضو شوراي سياستگذاري صنعت چاپ از نمايشگاه شانگهاي مي‌گويد

عضو شوراي سياستگذاري صنعت چاپ كشور با اشاره به تجربيات خود از نمايشگاه چاپ شانگهاي گفت: امسال ماشين‌هاي چاپ افست با كيفيت بهتر و مناسب‌تر، همچنين ماشين‌هاي سرعتي بخش هليوگراور و فلكسو در نمايشگاه ارايه شده بود كه نسبت به دوره‌هاي گذشته يكي از نقاط قوت نمايشگاه بود. نمايشگاه شانگهاي 23 تا 28 آبان برگزار شد.-

رضا رضايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: 120 نفر از چاپخانه‌داران ايراني در قالب هياتي تجاري براي بازديد به اين نمايشگاه سفر كرده بودند.

وي افزود: در نگاهي كلي، كيفيت ماشين‌هاي ارايه شده در اين نمايشگاه نسبت به دوره گذشته بهتر شده بود و مخاطبان نيز مي‌توانستند دستگاه‌هاي مورد نياز خود را در بخش‌هاي مختلف شناسايي و خريداري كنند.

رضايي با بيان اين‌كه سازندگان مشهور و بين‌المللي ماشين‌آلات بخش‌هاي مختلف صنعت چاپ در اين نمايشگاه حضور داشتند، اظهار كرد: شركت‌هايي مانند اسكرين، كوموري، ميتسوبيشي، كداك، كانن، فوجي، اپسون، اچ‌پي و آگفا از جمله توليدكنندگان بين‌المللي حاضر در نمايشگاه بودند.

وي تصريح كرد: نمايشگاه شانگهاي امسال در 6 بخش‌ مختلف مانند تجهيزات و نرم‌افزارهاي پيش از چاپ، تجهيزات چاپ، تجهيزات چاپ و بسته‌بندي، تجهيزات تبديلي و تكميلي و پس از چاپ، تجهيزات و قطعات يدكي، مواد اوليه شامل كاغذ، مركب و پليت برگزار شد.

رضايي با اشاره به حضور نداشتن نمايندگان چاپ و بسته‌بندي ايران در اين نمايشگاه، عنوان كرد: ايران در اين نمايشگاه غرفه‌اي نداشت زيرا اغلب غرفه‌داران براي فروش محصول خود در نمايشگاه شركت كرده بودند و اين كار براي آنان توجيه اقتصادي داشت.

به گفته وي، حضور هيات تجاري 120 نفره ايران نيز در اين نمايشگاه خوب و مثبت بود، زيرا موجب به روز شدن اطلاعات چاپخانه‌داران، همچنين آشنايي با توليدكنندگان مختلف، كالاي جديد و قيمت‌هاي مختلف بازار شده بود.

نمايشگاه چاپ شانگهاي امسال در فضايي بالع بر 150 هزار مترمربع و 10 سالن برگزار شد كه نسبت به دوره قبل سه سالن به مجموعه افزوده شده بود.

نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي شانگهاي چين 23 تا 28 آبان امسال برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها