شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
تجليل از كتابداران برگزيده پايتخت در برج ميلاد

«جشن كتابيار» عنوان برنامه‌اي است كه فردا(22 آبان) با هدف تجليل از كتابداران برگزيده كتابخانه‌ها در مراكز فرهنگي ـ هنري پايتخت برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران، در «جشن كتابيار» از گروهی از کتابداران کتابخانه‌های شهر، کتابداران پیشکسوت، خیرین کتابخانه‌ساز و اعضای نمونه کتابخانه‌های شهر تهران در برج ميلاد تجلیل می‌شود. در اين مراسم عده‌اي از مسوولان موسسات تولید نرم‌افزارهای کتابداری و ناشران معتبر نيز حضور دارند. 
 
برپايي كارگاه «آشنايي شهروندان با نگرش اخلاقي و قرآني سعدي در كتاب بوستان سعدي» يكشنبه(22 آبان) در خانه فرهنگ آيه و برپايي نشست «كتاب و انديشه» چهارشنبه(25 آبان) در خانه فرهنگ گل‌ها از جمله برنامه‌هاي هفته كتاب سازمان فرهنگي ـ هنري شهرداري تهران‌اند. 

همچنين نمايشگاه كتابي با عنوان «گنجينه اسرار» در سه كتابخانه اميركبير، دارآباد و دكتر عظيمي و نمايشگاه كتاب «بهار انديشه» در فرهنگسراي گلستان با مشاركت جمعي از ناشران در هفته كتاب برگزار خواهد شد.

مسابقه كتابخواني «به من بگو كيست» در راستاي تبيين ابعاد شخصيتي «علامه سيدمحمدحسين طباطبايي» در فرهنگسراي كار و مسابقه كتابخواني با موضوع امام و ولايت در كتابخانه‌هاي شيخ كليني(ره) و شيخ صدوق از ديگر برنامه‌هاي هفته كتاب شهرداري به شمار مي‌آيند. 

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر درباره با برنامه‌هاي مراكز فرهنگي ـ هنري تهران مي‌توانند با تلفن گوياي 1837 تماس بگيرند يا به نشاني الكترونيكي www.farhangsara.ir مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط