چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶
«مهمان صخره‌ها» مهمان باغ موزه دفاع مقدس مي‌شود

مراسم تقدير از خلبان محمد غلامحسيني و راحله صبوري، راوي و نويسنده كتاب «مهمان صخره‌ها» دوشنبه (22 آبان) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) تعدادي از نويسندگان حوزه دفاع مقدس و فرماندهان عالي رتبه نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي در مراسم تقدير از خلبان محمد غلامحسيني و راحله صبوري، راوي و نويسنده كتاب «مهمان صخره‌ها» حضور خواهند داشت.

کتاب «مهمان صخره‌ها» در 16 فصل تدوين شده و خاطرات محمد غلامحسيني از زمان تصميم براي خلبان شدن تا اسارت او را در برگرفته است. اين خلبان در عمليات بيت‌المقدس و در منطقه حاج‌عمران، به دليل حمله هوايي دشمن مجبور به اِجكت شده و به مدت 6 ماه در اسارت گروهك‌هاي ضد انقلاب بوده است.

«مهمان صخره‌ها» اولین اثر از مجموعه خاطرات خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دفتر ادبیات و هنر مقاومت، در قطع رقعي و شمارگان 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

مراسم تقدير از خلبان محمد غلامحسيني و راحله صبوري، راوي و نويسنده كتاب «مهمان صخره‌ها» ساعت 15 دوشنبه 22 آبان 90 در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقاني، جنب ايستگاه مترو حقاني آغاز مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها