شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
نامزدهاي گروه برق جشنواره‌ي رشد معرفي شدند

داوران گروه‏های الکترونیک و الکتروتکنیک نهمین جشنواره‌ي کتاب‏های آموزشی رشد، شش کتاب را برای دریافت جایزه‌ي این جشنواره نامزد کردند.

ايبنا نوجوان: داوران دو گروه الكترونيك و الكتروتكنيك نهمین جشنواره‌ي کتاب‌های آموزشی رشد، با بررسی 19 کتاب‏، این شش عنوان را برای رقابت نهایی نامزد کردند.

«آموزش LOGO به همراه مدارات برق صنعتی» تألیف سعید موذنی‏پور و عیسی قیاسی از انتشارات کیفیت، «کتاب آبی تعمیرات موبایل (سخت افزار و نرم افزار)» تألیف مهدی کاردان از نشر آفرنگ، «کتاب جامع برق» تألیف ایوب سعیداوی و محمد عکاف از انتشارات کیفیت، «کولرهای آبی؛ تعمیر و نگهداری» تألیف محمد حیدری، علی عراقی، علی رحیمیان‏پرور و احمد معیری از انتشارات کیفیت، کتاب‌های «مدارهای اصولی و پایه میکروکنترلر» تألیف رضا فانی و امین متین‌مقدم و «میکروکنترلرهای AVR» تألیف جابر الوندی از نشر نص نامزدهای دریافت جایزه‌ي این دوره از جشنواره در گروه برق هستند. 

سید محمود صموتی، محمود شبانی و شهرام نصیری سوادکوهی داوران گروه الکترونیک و محمد حسن اسلامی، مجتبی انصاری‏پور و شهرام خدادادی داوران گروه الکتروتکنیک این جشنواره هستند.
 
اين دوره از جشنواره با رويكرد دوره‌ي آموزش متوسطه نظري، فني‌وحرفه‌اي و كاردانش و در دو بخش «انتخاب، معرفي و تقدير از برگزيدگان» و «فعاليت‌هاي جنبي» برگزار مي‌شود.
 
نهمين جشنواره‌ي كتاب‌هاي آموزشي رشد توسط دفتر انتشارات كمك‌آموزشي وزارت آموزش و پرورش برگزار مي‌شود. اين جشنواره آذر ماه سال جاري با معرفي برترين‌ها در تهران به كار خود پايان مي‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها