شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
افزايش آثار «كتابخانه ديجيتالي نور» به 15 هزار جلد

مدير اجرايي كتابخانه ديجيتالي نور با اشاره به اين كه اكنون 8500 جلد كتاب در حوزه آثار علوم اسلامي در اين كتابخانه قابل مطالعه‌اند، از ارتقاي اين آمار به 15 هزار جلد تا پايان سال 90 خبر داد.-

حجت‌الاسلام سيدمصطفي طباطبايي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: نسخه جديدي براي ارايه اطلاعات اين كتابخانه ديجيتالي طراحي شده است كه با DATA BASE (پايه داده‌ها) و گرافيك جديد تا پايان سال جاري با مجموعه فراواني از مكتوبات علوم اسلامي آماده بهره‌برداري خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه بخش فهرست‌ موضوعي اين پايگاه اطلاع‌رساني به تازگي راه‌اندازي شده، گفت: قرار است اين كتابخانه با تجهيز به ابزارها و بخش‌هاي گوناگون اطلاع‌رساني آماده استفاده مخاطبان تخصصي و عمومي شود.  

طباطبايي يادآور شد: اكنون 4800 عنوان كتاب در 8500 جلد در اين كتابخانه ديجيتالي ثبت شده و قابل مطالعه و تحقيق‌اند. در نظر داريم مجموعه اين آثار را كه در حوزه‌هاي گوناگون علوم اسلامي از قبيل فقه و اصول، تاريخ اسلام، فلسفه و كلام، علوم قرآني و حديث‌اند، به 15 هزار جلد برسانيم و استفاده از اين كتابخانه تخصصي را براي عمومي علاقه‌مندان اين حوزه آسان كنيم.

مدير اجرايي كتابخانه ديجيتالي نور با بيان اين كه اكنون امكان دانلو آثار اين كتابخانه وجود ندارد و محققان مي‌توانند از ساير قابليت‌هاي پژوهشي اين كتابخانه براي تحقيق استفاده كنند، گفت: قرار است تا پايان سال اين قابليت نيز به اين كتابخانه ديجيتالي افزوده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط