یکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
انتشار 24 كتاب درباره آمريكا‌شناسي و صهيونيسم

مدير مسوول انتشارات «ساقي» و «روايت فتح» با اشاره به حوزه فعاليت اين مراكز نشر در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي، ديني و دفاع مقدس يادآور شد: در نشر ساقي طرحي براي توليد و انتشار بيش از 24 كتاب در حوزه آمريكا‌شناسي و صهيونيسم در سال 90برنامه‌ريزي شده است و چند كتاب نيز روانه بازار نشر شده‌اند.

محمدحسين كريمي‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه اين دو مركز نشر فعاليت‌هاي رسمي خود را از سال 76 آغاز كرده‌اند، عنوان كرد: انتشارات روايت فتح در حوزه انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و جهان اسلام، كتاب‌ منتشر مي‌كند.

وي با اشاره به حوزه اقدامات شش‌گانه نشر ساقي توضيح داد: توليد و نشر آثاري در حوزه سينماي داستاني مستند، هنرهاي تجسمي، سياست(آمريكاشناسي و صهيونيسم)، رسانه، انديشه و فرهنگ، از جمله فعاليت‌هاي نشر ساقي‌اند.  

ناشر مكتوبات ارزشي و ديني يادآور شد: انتشارات «روايت فتح» تاكنون 147 عنوان كتاب و انتشارات ساقي 118 اثر را به چاپ رسانده‌اند. نشر روايت فتح در حوزه «جهان اسلام» تاليفات برجسته‌اي را توليد و منتشر كرده است. 

كريمي‌پور درباره فعاليت نشر ساقي در حوزه سياسي عنوان كرد: طرحي براي انتشار بيش از 24 اثر در عرصه آمريكا‌شناسي و صهيونيسم در سال 90 برنامه‌ريزي كرده‌ايم. تاكنون چند عنوان از اين كتاب‌ها منتشر و روانه بازار نشر شده‌اند و ساير آثار در نوبت نشر قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط