چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
غفاري‌رهبر: ايجاد انگيزه با تشويق پيشكسوتان چاپ ممكن مي‌شود

رييس اتحاديه صحافان تهران در حاشيه مراسم روز ملي صنعت چاپ تقدير از پيشكسوتان صنعت چاپ را يكي از ضروريات اين مراسم دانست و گفت: اين موضوع در ميان جوان‌ترها براي ادامه فعاليت در اين حوزه ايجاد انگيزه مي‌كند.-

جليل غفاري‌رهبر در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: تجليل از افرادي كه سال‌هاي سال در اين حوزه فعاليت كرده‌اند و موي خود را پشت ماشين‌هاي چاپ سپيد كردند، روحيه فعالان اين صنعت را ارتقا مي‌دهد.

وي ادامه داد: اكنون جوانان زيادي در اين صنعت مشغول كارند كه برخي به دليل سختي كار و مرارت‌هاي كار كردن با ماشين‌هاي چاپ خيلي زود از كار كردن خسته مي‌شوند.

غفاري‌رهبر با بيان اينكه، برپايي چنين مراسم‌هايي نشان مي‌دهد كه هيچ فعاليتي بدون اجر باقي نمي‌ماند، يادآور شد: تشويق و ترغيب دست‌اندركاران چاپ به فعاليت صنفي سالم و ارزشمند نتايج مطلوبي دارد كه معمولا در سابقه اين افراد باقي مي‌ماند.

وي تصريح كرد: مراسم روز صنعت چاپ محفلي براي ديدار و تعامل با هم‌صنفي‌ها است و زمينه را براي گفت‌وگو و ديد و بازديدهاي رايج فراهم مي‌سازد.

به گفته غفاري‌رهبر، حضور مسوولان رده‌هاي مختلف جمهوري اسلامي ايران در اين برنامه‌ها نيز اميدبخش است و فعالان را به كار در اين حوزه دلگرم مي‌كند.

مراسم روز ملی صنعت چاپ شب گذشته (سه شنبه 15 شهریور) با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعی از دست اندرکاران این صنعت در تالار وحدت تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط