چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵
نمايشگاه فرانكفورت، ميزبان «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» می‌شود

مجموعه هشت جلدي «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب» نوشته‌ي مهدي آذريزدي، راهي نمايشگاه بين‌المللي فرانكفورت 2011 مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مجموعه‌ هشت جلدي «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب» اثر جاودانه و خاطره‌انگيز مهدي آذريزدي با همت انتشارات اميركبير و آژانس ادبي حوا در پنجاه و نهمين نمايشگاه بين‌المللي فرانكفورت به نمايش گذاشته مي‌شود. 

جلدهاي نخست تا هشتم «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب» به ترتيب به قصه‌هاي كليله و دمنه، مرزبان‌نامه، «سندبادنامه و قابوسنامه»، مثنوي مولوي، قصه‌هاي قرآني، قصه‌هاي شيخ عطار، «قصه‌هاي گلستان و مُلستان» و بالاخره قصه‌هاي چهارده معصوم(ع) اختصاص دارد.
 
مهدي آذريزدي متولد آخرين روزهاي سال 1300 در خرمشاه يزد بود كه‌ 18 تيرماه سال 88 و در بيمارستان آتيه‌ تهران درگذشت و 21 تيرماه پس از تشييع از مسجد حظيره، در حسينيه‌ خرمشاه يزد در نزديكي محل زندگي‌اش به خاك سپرده شد. 

آثاري از جمله «قصه‌هاي خوب براي بچه‌هاي خوب»، «قصه‌هاي تازه از كتاب‌هاي كهن»، «گربه‌ ناقلا»، «گربه‌ تنبل»، «مثنوي بچه خوب»، «مجموعه‌ قصه‌هاي ساده» و تصحيح «مثنوي مولوي» (بزرگسالان) از او به يادگار مانده‌اند.
 
آژانس ادبي حوا كتاب‌هاي ديگري در حوزه ادبيات داستاني كشورمان را از جمله برخي از آثار ادبيات پايداري و رمان‌هاي تاليفي را در نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت معرفي و عرضه خواهد كرد. 

پنجاه و نهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب فرانكفورت(آلمان) امسال از 20 تا 24 مهر ماه(16 تا 12 اكتبر 2011) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها