چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
تام به جنگ اهريمن دريايی مي‌رود

دومين جلد از مجموعه شش‌گانه‌ «سپر اسرارآميز» به نبرد اهريمن دريايي به نام «سپرون» اختصاص دارد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، داستان‌هاي اين كتاب در سرزميني خيالي به نام «آوانتيا» اتفاق مي‌افتند كه جادوگري خوب به نام «آدورو» در آن زندگي مي‌كند. شش هيولا (اژدهاي آتش، مار دريايي، غول كوهستان‌، مرد اسبي‌، هيولاي برفي و پرنده‌ي آتشين) از اين سرزمين دفاع مي‌كنند اما به يك‌باره آوانتيا دچار خطر مي‌شود و هيولاها كه با طلسم مالول ـ جادوگر تاريكي ـ وحشي شده‌اند، سرزميني را كه روزگاري از آن حفاظت مي‌كردند، نابود مي‌كنند.

البته پسري كه يك قهرمان استثنايي است، مبارزه و نبردي بزرگ را بر عهده مي‌گيرد، هيولاها را از نفرين آزاد مي‌كند و سرزمين آوانتيا را نجات مي‌دهد.

«نبرد هيولاها» مجموعه رمان‌ كودكانه است كه واحد كودك و نوجوان انتشارات قدياني(كتاب‌هاي بنفشه) آن را منتشر كرده است اين كتاب‌هاي «آدام بليد» را محمد قصاع براي كودكان ترجمه كرده است.

نخستين جلد اين مجموعه درباره‌ «اژدهاي آتش بود» اما در جلد دوم «تام» ناجي سرزمين آوانتيا بايد به اعماق اقيانوس برود و با سپرون، مار دريايي غول‌پيكر مبارزه كند.

دومين جلد از كتاب نبردهيولاها با عنوان «سپرون، اهريمن دريايي» با شمارگان 3300 نسخه در 104 صفحه و بهاي 25000 ريال روانه بازار نشر شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها