شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵
معاونت فرهنگي ارشاد از كتاب سال دفاع‌مقدس حمايت مي‌كند

بهمن دری، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در دیدار با مسوولان ادبي بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و اعضای دبیرخانه پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، بر حمایت حداکثری خود از این جشنواره تاکید کرد.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از ستاد خبری پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، «سرهنگ حسن رسولی‌منفرد» معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، «سرهنگ سعید حاجی‌نصیری» مدیر ادبیات این بنیاد و جمعی از مدیران اجرایی جشنواره کتاب سال دفاع‌مقدس، نشستی مشترک با «بهمن دری» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌اند. 

در اين نشست، گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، به معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارايه شده است. 

رسولی در این دیدار، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، حمایت حداکثری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای جریان‌سازی پویاتر در حوزه کتاب دفاع‌مقدس و برگزاري باشکوه‌تر این جشنواره را خواستار شده است. 

بهمن دری نیز بر کاهش موازی‌کاری‌های احتمالی تاکید كرد و يادآور شد كه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف پاسداشت فعالیت‌های صورت گرفته حوزه دفاع‌مقدس و تحقق عملی آرمان‌های ایثارگران و رزمندگان دفاع‌مقدس از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهد کرد. 

مراسم اختتاميه و معرفي برگزيدگان پانزدهمين جشنواره انتخاب كتاب سال دفاع‌مقدس، دهم آبان ماه به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط