چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۰
ديدار مدير اداره کتاب با اعضاي هيات مديره اتحاديه ناشران و کتابفروشان

رييس اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران از برگزاري نشست صميمي اعضاي هيات مديره اين اتحاديه با محمد اللهياري فومني رييس اداره کتاب و امور کتابخواني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد و گفت: اين نشست‌ها به دعوت اتحاديه و با هدف گسترش تعامل ناشران و وزارت ارشاد برگزار شد و به شكل مستمر ادامه خواهد داشت.*

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از روابط عمومي اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران، قدياني درباره اين نشست‌ گفت: نخستين نشست رييس اداره کتاب و اعضاي هيات مديره اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران هفته گذشته در محل اتحاديه و با حضور هفت ناشر عضو برگزار و در آن ناشران مشکلات خود را با اللهياري مطرح كردند و درباره اين مشکلات بحث و گفت‌وگو شد.

وي افزود: در اين نشست که با حضور اغلب ناشران حوزه ادبيات همراه بود موضوعاتي مانند شيوه مميزي کتاب، اطلاع‌رساني معاونت فرهنگي ارشاد و همکاري ناشران و اداره کتاب درباره کتاب‌هاي مشروط بررسي شد.

قدياني با اشاره به اين ديدار ادامه داد: در اين نشست، اللهياري به ناشران قول همکاري داد و قرار شد پس از ماه مبارک رمضان برپايي اين نشست‌ها ادامه داشته باشد تا مشکلات ناشران تسهيل شود.

وي همچنين يادآور شد: در نشست هفته گذشته قرار بر اين شد تا ديگر مسوولان معاونت فرهنگي وزارت ارشاد نيز به دعوت اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران در اين نشست‌ها حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها