چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
استقبال 70 هزار دانشجو از درس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس»

معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس از افزايش دانشگاه‌هاي ارايه دهنده درس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» در ترم پاييز امسال خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي‌كنيم كه بيش از 70 هزار دانشجو از هفتمين ترم ارايه اين درس استقبال كنند.*

سرهنگ احمد جنتي محب در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به ارايه محدود درس 2 واحدي و اختياري «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» در برخي از دانشگاه‌ها در ترم تابستان امسال اشاره كرد و گفت: اين درس، همزمان با آغاز سال تحصيلي 91 - 90 در تمامي دانشگاه‌هاي پيام‌نور سراسر كشور ارايه خواهد شد. درس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» تاكنون در 75 واحد دانشگاهي پيام‌نور تدريس شده بود كه اين آمار احتمالا" دو برابر خواهد شد.

معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس ادامه داد: دانشگاه‌هاي دولتي نيز از اين قاعده مستثني نيستند و به تدريج در حال اضافه شدن به فهرست دانشگاه‌هاي ارايه دهنده درس 2 واحدي و اختياري «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» هستند.

جنتي محب با اشاره به همكاري دانشگاه آزاد اسلامي در اولين ترم ارايه اين درس يادآوري كرد: پيش‌بيني مي‌كنيم كه بيش از 70 هزار دانشجو در قالب حدود 1700 كلاس، از هفتمين ترم ارايه درس «آشنايي با مباني دفاع‌مقدس» استقبال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط