دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
عرضه نرم‌افزار چندرسانه‌اي نهج‌البلاغه در نمايشگاه قرآن

نرم‌افزار چند رسانه‌ای نهج البلاغه با ترجمه فارسي از سوي ‌انتشارات علمي و فرهنگي در نوزدهمین نمايشگاه بين‌المللي قرآن کریم عرضه شده است._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، نرم‌افزار چندرسانه‌اي نهج البلاغه برگرفته از کتاب نهج‌البلاغه با ترجمه دكتر شهيدي همراه با قرائت كامل متن عربي و فارسي در نمايشگاه ارايه شده است.

اجرای خودکار و بدون نیاز به نصب بر روی رایانه، قالب گرافیکی کاربرپسند، امکان استفاده از کلیدهای میانبر، امکان جست‌وجوی ساده و ترکیبی و استفاده از امکانات پژوهشی، از جمله امکانات نرم افزار چند رسانه‌اي نهج البلاغه‌اند.

انتشارات علمي و فرهنگي با بیش از 200 عنوان کتاب در موضوعات علوم دینی و قرآنی نظير قرآن‌پژوهی، گزیده کافی، تاریخ هشت جلدي الفی، الاختصاص، جامع التاویل و بررسی تاریخ قصص قرآن در نمايشگاه حضور دارد.

انتشارات علمی و فرهنگی ناشر برگزیدۀ هفدهمین، بیستمین و بیست و دومین و همچنين بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و غرفه آن در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در شبستان راهروی 4 ، غرفه شماره 135 واقع شده است.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا جمعه (4 شهريور) با شعار «قرآن، كتاب بيداري اسلام» در مصلاي امام خميني(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط