جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
«بهار دل‌ها» با 36 عنوان كتاب، ميهمان نمايشگاه قرآن است

غرفه‌ي «نشر بهار دل‌ها» و «خانه‌ي هنر» كتاب‌ها و داستان‌هاي قرآني را در نمايشگاه قرآن كريم ارايه مي‌كنند. در اين غرفه، فيلم‌ها و كارتون‌هاي مختلف درباره‌ي پيامبر و امامان و داستان‌هاي قرآني نيز به مخاطيان ارايه مي‌شوند.

ايبنا نوجوان: ‌مسؤول غرفه‌ي «بهار دل‌ها و خانه‌ي هنر» به خبرنگار ما گفت: حدود 36 عنوان كتاب از سوي انتشارات «بهار دل‌ها» در اين غرفه ارايه شده است كه شش عنوان آن لوح فشرده و 30 عنوان ديگر، كتاب‌هاي كودك و نوجوان است.

او افزود: يكي از لوح‌هاي فشرده‌اي كه در اين غرفه ارايه مي‌كنيم، شامل 46 فيلم سينمايي انيميشني درباره‌ي پيامبران و امامان است. 

به گفته‌ي او، اين لوح فشرده، داستان‌هايي درباره‌ي پيامبراني چون حضرت محمد(ص)، حضرت سليمان، حضرت نوح، حضرت ابراهيم، حضرت خضر(ع) و 14معصوم(ع) و قصه‌هاي قرآني را در خود جاي داده است.

كتاب‌هاي اين غرفه با تخفيف 10 درصد ارايه مي‌شوند. هم‌چنين در كنار هر يك از لوح‌هاي فشرده، يك جلد كتاب نيز به انتخاب خود افراد به آن‌ها هديه داده مي‌شود.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با شعار «قرآن، كتاب بيداري» تا چهارم مردادماه از ساعت 15 تا 17 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها