دكتر احمد يحييايلهاي در گفتوگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، عنوان كرد: كتاب حاضر، ضمن بررسي و ارزيابي آموزشها و تئوريهاي مديريت روابط عمومي سراسر دنيا، بهترين مدلهاي اين حوزه را براي استفاده كارشناسان داخلي ارايه كرده است.
وي در ادامه افزود: مدل «كيفيت در روابط عمومي»، يكي از موفقترين تئوريهاي مديريت روابط عمومي در سطح دنياست كه مهمترين سرفصل اين كتاب نيز محسوب ميشود. عمده كشورهاي پيشرفته دنيا از مدل «كيفيت در روابط عمومي» براي مديريت اين حوزه استفاده ميكنند و متاسفانه اين مدل هنوز در ايران اجرايي نشده است.
يحييايلهاي، منابع مورد استفاده در نگارش اين كتاب را مدلهاي مديريت روابط عمومي موفق در آمريكا و انگلستان عنوان كرد.
اين مدرس و نويسنده حوزه روابط عمومي، يكي از اهداف خود از نگارش چنين كتابي را ضعف مديريتي در روابط عمومي كشور دانست و گفت: متاسفانه مديريت روابط عمومي در كشور غير علمي و غير تخصصي است و كارشناسان و مديران اين حوزه نيازمند منابع مكتوب بيشتري براي مطالعهاند.
وي يادآور شد: مراحل نگارش كتاب «مديريت علمي روابط عمومي» به پايان رسيده است. اين نوشتار به زودي از سوي انتشارات دانشگاه آزاد اسلامي منتشر ميشود.
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
نظر شما