دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶
بوستان كتاب با 250 اثر ديني در نمايشگاه قرآن

موسسه بوستان كتاب با 250 اثر ديني در حوزه‌هاي تفسيري، علوم قرآني، اهل‌بيت(ع)، معارف و ... در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن حضور دارد./

مهدي محدثي، كارشناس اطلاع‌رساني و ارتباط با مراكز علمي موسسه بوستان كتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر اعلام كرد: مجموعه آثار اين موسسه در دو حوزه تخصصي و عمومي تاليف و توليد شده‌اند. همچنين اين كتاب‌هاي ديني(عمومي) مي‌كوشند علاوه بر مخاطبان بزرگسال، نياز كودكان و نوجوانان را پاسخگو باشند.

وي با اشاره به اين كه مجموعه كتاب‌هاي اين مركز با تخفيف 20 درصد به عموم مخاطبان ارايه مي‌شوند، تصريح كرد: بوستان كتاب تسهيلات ويژه‌اي براي نهادها و مراكز گوناگون در نظر گرفته است و مجموعه آثار خود را با 25 درصد تخفيف به آنها عرضه مي‌كند.

محدثي كتاب‌هاي «اصطلاح‌نامه علوم حديث»، «پيام‌هاي آسماني»، «استجابت دعا»، «دين‌پژوهشي در جهان معاصر»، «منطق اشراق»، «آموزش فلسفه مشايي و اشراق» و «اصول عقايد در نگاه قرآن» را از جمله آثار تازه منتشر شده بوستان كتاب خواند كه اغلب آنها براي نخستين بار در نمايشگاه قرآن ارايه شده اند.

غرفه موسسه بوستان كتاب در راهروي سوم شماره 187 قرار دارد. 

نوزدهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم 26 شعبان تا 26 رمضان (ششم مرداد تا چهارم شهريور) در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط