دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
حضور قرآني بوستان كتاب در نمايشگاه هجدهم

موسسه بوستان كتاب با بيش از 200 عنوان از آثار خود در موضوعات قرآني و تفسيري و آثاري از بزرگان و علماي دين و انديشه كه برخي از آنها علاوه بر مراكز حوزوي و دانشگاهي داخلي در كشورهاي ديگر نيز تدريس مي‌شوند، در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم حضور دارد.

مهدي محدثي، كارشناس اطلاع‌رساني و ارتباط با مراكز علمي موسسه بوستان كتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب عنوان داشت: برخي از اين كتاب‌ها نظير «قواعد و ابتدا در قرآن» در دانشگاه‌هاي كشور عراق نيز در مراكزي مانند «جامعة البغداد» تدريس مي‌شوند.

وي كتاب‌هاي «اساليب‌البيان في ‌القرآن»، «اساليب البديع في القرآن» و «اساليب المعاني في‌القرآن» را از ديگر آثار اين مجموعه برشمرد و بيان داشت: موسسه بوستان كتاب كه در راستاي ترويج معاني وحياني و آموزه‌هاي قرآني تلاش دارد، در اين دوره از نمايشگاه مجموعه آثار خود را با 15 درصد تخفيف به عموم مراجعان ارايه مي‌كند.

محدثي آثاري نظير مجموعه سه جلدي «پژوهش‌هاي قرآني علامه شعراني» از قياسي كرماني، مجموعه آثار آيت‌الله سبحاني نظير «قرآن و اسرار آفرينش» و « قرآن و معارف عقلي»، مجموعه هفت جلدي تفسير كاشف از محمد جواد مغنيه، مجموعه 20 جلدي تفسير راهنما» اثري از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، «سيماي بهشت و جهنم در سوره واقعه» و ... را از جمله آثار ويژه اين مركز براي ارايه در نمايشگاه هجدهم برشمرد.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم در بخش‌هاي حوزه، دانشگاه، آموزش، پژوهش و گفت‌وگوهاي قرآني، محصولات فرهنگي، كتاب و نشر، فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال، كودك، نوجوان، خانواده، محافل و مراسم، شعر و ادب، ترجمه قرآن كريم، هنرهاي نمايشي و تئاتر، بين الملل، هشت سال دفاع مقدس و بصيرت قرآني، هنرهاي تجسمي، عكس، نهادها و موسسات از 17 مرداد تا 12 شهريور، برابر با 27 شعبان تا 23 رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلاي امام خميني (ره) تهران آماده بازديد علاقه‌مندان است.

نمايشگاه قرآن روزهاي تعطيل از ساعت 14 شروع به‌كار مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط