پنجشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
«ساخت كاغذ و فرايند چاپ» بر ويترين كتابفروشي‌ها

كتاب «ساخت كاغذ و فرايند چاپ»‌ ترجمه و تاليف دكتر سيدمهدي منظورالاجداد و رضا ربيعي با ارايه مفاهيم نظري و كاربردي در حوزه تهيه و توليد كاغذ به كوشش موسسه خانه كتاب منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) كتاب «ساخت كاغذ و فرايند چاپ» منبع علمي، آموزشي و كاربردي براي دانشجويان مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد گرايش چوب و كاغذ و سلولزي است.

در اين كتاب مطالب تخصصي مورد نياز فعالان و دانشجويان اين رشته مانند كاغذسازي، دستگاه‌هاي تكميلي ماشين كاغذ، فرايندهاي چاپ و اندود كردن، الياف بازيافتي و ... ارايه شده است.

اثر حاضر در 10 فصل مجزا نوشته شده است كه دربرنداره عناويني مانند سير تكامل كاغذ و وضعيت آن در جهان، مواد اليافي و افزودني ساخت كاغذ، فرآيند ساخت كاغذ، ويژگي‌هاي كاغذ، انواع كاغذ، كيفيت، تجارت كاغذ، تاسيس يك كارخانه كاغذسازي، چاپ و فرايندهاي آن و اندود كردن است.

گردآورنده كتاب در هر فصل مطالب خود را از ابتدايي‌ترين و ساده‌ترين مباحث آغاز مي كند و سپس به موضوعات مياني و مهم مي‌رسد.

چاپ نخست كتاب «ساخت كاغذ و فرايند چاپ»‌ در 368 صفحه، شمارگان 2 هزار نسخه با بهاي 74 هزار ريال از سوي موسسه خانه كتاب منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها