شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
365 فعاليت و سرگرمی با زمينه رياضی

«365 فعاليت و سرگرمي» نام كتابي است كه از سوي انتشارات قدياني منتشر شده است و سرگرمي‌هايي با زمينه رياضي براي كودكان دارد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب فعاليت‌هايي مانند بازي ـ رياضي و رنگ‌آميزي را در خود دارد كه در كتاب درسي رياضي ابتدايي نيز برخي از اين سرگرمي‌ها آمده‌اند.

در اثر حاضر معماها، رنگ‌آميزي، نقطه‌چين و جدول‌ها ويژگي‌هاي خاصي دارند. اين مطالب مي‌توانند شوق خواندن و نوشتن را در كودكان تقويت كنند و قدرت يادگيري آنها را افزايش دهند.

در مقدمه‌ اين اثر آمده است: «روان‌شناسان بر اين باورند كه وقتي آموزش همراه با معما، رنگ‌آميزي، جدول و روش‌هاي سرگرم‌كننده باشد، كودكان اشتياق بيشتري براي يادگيري از خود نشان مي‌دهند.»

سرگرمي‌هاي اين كتاب متنوع‌اند و هر سرگرمي براي يك روز است و كودك مي‌تواند يك روز معما حل كند، روز بعد مساله رياضي، روز سوم جدول كلمات متقاطع و روز چهارم املاي كلمات مختلف را تمرين كند و در كنار اين‌ها اطلاعات متنوعي به دست آورد.

در پايان كتاب براي اين‌كه كودكان از درستي پاسخ معماها مطمئن شوند، پاسخ تمام سرگرمي‌ها، معماها و مساله‌ها آمده است.

كتاب «365 فعاليت و سرگرمي» براي كودكان و نوجوانان توسط انتشارات قدياني در شمارگان 3300 نسخه، 368 صفحه و بهاي 65000 ريال روانه بازار كتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها