شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
زندگی‌نامه پروفسور کمالی‌‌پور، استاد علوم ارتباطات كتاب مي‌شود

كتاب زندگی پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد علوم ارتباطات و رییس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا منتشر می‌شود.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، به نقل از دبيرخانه دائمي ششمين همايش روابط عمومي الكترونيك، این کتاب كه آخرین مراحل نگارش خود را می‌گذراند، به زندگي‌نامه دكتر كمالي‌پور از دو منظر زندگی در ایران و آمریکا مي‌پردازد.

در بخش نخست اين كتاب، روزشمار زندگی پروفسور کمالی‌پور از بدو تولد در راور کرمان در سال‌ 1326 تا زمان خروج از ایران در سال 1351 ترسیم شده و پس از مقدمه‌ای در مورد وضعیت راور در آن سال‌ها، خاطرات دوران خردسالی و دبستان، تحصیل در کرمان، دوره‌ سربازی و مقدمات سفر به آمریکا تشریح شده است.

پروفسور کمالی‌پور در سال 1326 در راور کرمان متولد شد. وي ليسانس روابط عمومي از دانشگاه ايالتي مينوسوتا، فوق‌ليسانس رسانه‌هاي جمعي، راديو، تلويزيون و فيلم از دانشگاه ويسكانسين و دكتراي اين رشته از دانشگاه ميسوري دارد.

پروفسور كمالي‌پور با تاليف 12 اثر  جهاني در رشته‌ ارتباطات و بيش از 30 سال تدريس، تحقیق، مدیریت، برنامه‌ریزی و توسعه ارتباطات در دانشگاه‌هاي آمريكا، از استادان ايراني علوم ارتباطات در سطح جهان و بنیانگذار و ريیس مرکز جهانی‌ ارتباطات است.

نگين حسيني نويسنده و روزنامه‌نگار، زندگي‌نامه کمالی‌پور را به رشته تحرير در مي‌آورد. 

ویراستار این کتاب، شادی حامدی آزاد است و همسر و فرزندان پروفسور کمالی‌پور به همراه علی عبدالرشیدی و امیر عباس تقی‌پور  در انتشار اين کتاب همكاري مي‌كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها